A KSI & Pokimane Deepfake has been made

JJ Olatunji

4,8 млн көрүүлөр244

    New Song: kgup.info/get/moeVmamkhoufqKk/video
    Stream Here: k-s-i.lnk.to/ReallyLoveID

    күнү жарыяланды Ай мурун

    Жорумдар

    1. Marin Punda

      I actualy laughte on chair

    2. A&Z TV

      Yep he has the power even I can’t avoid hahaha

    3. Asim Abdul Ahad

      bruv i laughs

    4. Sashen Peiris

      Yep. It works. Your laugh made me laugh

    5. Dragon Slayer

      I laughed so fkn hard

    6. HACKERISTIC 499

      Man when he showed the chair I was not laughing . When he started laughing I wasn't even laughing . But as soon I scrolled to comments I started laughing .

    7. Nugie Shooter

      Yess I did Laugh king

    8. Paradox Ant

      Jj gotcovid 5:20 yes I laughed hard xD

    9. Jaris Craig Pericon

      Yah i laughed

    10. ITz MrK

      I laughed at the chair bit 🤣🤣🤣

    11. Karan Raj

      3:52 my new ringtone

    12. TheRealGamer prrrt

      I fucking laughed bc your laugh hahhaahahahhahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahaha

    13. Karanveer Lalwani

      I laughed so hard my parents came in my room and heard niger

    14. CHRIS P. BACON

      Your face makes me laugh JJ

    15. Sebastian Perez

      Me just started to stop laughing Jj getting scared Also me: weeeezzzzing Again what where did that chair go 🤣🤣🤣🤣🤣

    16. DEEP

      When he whipped out the chair, I was LMAO 😂

    17. Ricardo Lopez

      It worked

    18. A.A.H PK

      I swear to god im not even lying why tf did i laugh at the chair when he started laughing..... 😔

    19. Mr. Ahmed

      I laughed

    20. Nout Geurts

      Vic is stronger than Ksi

    21. Tsm Aboudy

      😂 i swear i laughed

    22. bro pineapple

      THAT SONG WAS U SICK

    23. Lil Juice wrld

      IM FUCKING DYING THAT LAUGH 😂

    24. Cyberkiller 9587

      Okay why did I laugh at the laugh

    25. d money

      Can’t believe I laughed at a chair...

    26. Sebastian Bush

      Why did the chair get me

    27. Johnnie Vargas

      Fuck off I laughed 🤣

    28. Burst Boy

      I guessing JJ imagined Jake Paul face on the chair

    29. Devin Powers

      it took me 1 sec and I laughed at the chair ffs

    30. umar hussain

      FFS I LAUGHED SO HARD

    31. Seth Hanlon

      Not gonna lie I did like giggle a sec when he did start laughing

    32. Teina Edwards

      I laughed haha

    33. Sean Mondragon

      I laughed

    34. Light Beam Gaming

      it worked yup

    35. omar shanan

      The chair killed me 😂

    36. AJ’s Content

      Why did I laugh

    37. Cod gamer hikes

      i fucking laughed

    38. Jeffrey Aguilar

      Fuck guys we lost his laugh was to POWERFUL 😂

    39. Sonny Roig-stuart

      Yes the laugh worked

    40. abnerandrade

      I laughed

    41. Oliver Eriksen

      I laughed ffs

    42. Thaddeaus Chance

      the laugh worked

    43. MYTHIC FUZE

      I love your laugh cause when you do I do its age k

      1. MYTHIC FUZE

        Fuck sake I mean magic

      2. MYTHIC FUZE

        Not age k magil

    44. CTB_J

      When he laughed I couldn’t stop laughing 😂

    45. Ahmed Zaweel

      I swear to God I laughed so badly at the chair

    46. Abdul Baasith J

      5:04 it actually did😂😂😂😂😂😂😂😂. KSI

    47. Edrine Gison

      Bro I laughed so hard I was rolling in the ground and my mom is like what the fuck are you doing The part I I laughed 5:14

    48. Nicolas Malone

      JJ: This chair starts laughing Me hearing his laugh: AAAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAH

    49. dave holton

      i laughed

    50. Porshé

      Wattpad.com

    51. The Reaper

      I laughed so hard lmao wtf ur laugh is contagious 😂😂🤣

    52. KNG 240fps

      everyone looking at the chair: DIES because of JJ's laugh LMAO

    53. Szmata

      yes i laughed

    54. Dev the dev Devson

      FUCK IT WORKKKT I LAUGHT

    55. ShawnyBear 493

      When he was fake laughing I don't no y but couldn't stop laughing 😂😂😂

    56. The Fluffy Dragon

      the chair: this is not funny me: your right ITS FREAKING HILARIOUS

    57. Ikshwaaku Sharma

      i also laughed

    58. Chocobun

      I laughed when he showed the chair lol

    59. *olinpantoja *

      how tf did the laugh work

    60. Tydane Byfield

      you have the power to make people laugh the laugh worked

    61. Moise Mpambano

      Laughed CHECK

    62. ArMaGedDoN

      4:45 and 5:00 fucking hell that's so true I literally laugh more looking at you and listening to your laugh more than the memes or the TNTL videos lmfao ngl. I love you man you're the best ❤❤

    63. Derrick Wright

      y u laughing at a chair my dude

    64. Smartest Idiot

      5:15 FOR FUCKS SAKE

    65. Michael Doyle

      I laughed so hard when he showed the chair wtf I'd be 100 times worse if i was stoned

    66. RTV_ahy 1100

      4:56 i laughed before u do 😂😂😂😂

    67. RPNVS

      i laughed

    68. ReDZTeR X

      He's laugh actually worked dafuk..

    69. Suichu

      that chair was fukcing funny

    70. Lil Jungl

      We see a chair: don't laugh After KSI laughing : OMFG THIS IS SO FUCKJN FUNNY HAHAHAHAHAHHAHA

    71. Lil Jungl

      I did laugh

    72. The Reckless

      I actually laughed at him laughing at the chair.

    73. Pat T.Kakes

      Damnit man it worked 😂😭

    74. Detect1vve

      That chair is the funniest thing I've ever seen so cap

    75. OPENZER

      Same fucking hilarious

    76. Dr Mikias

      JJ please 🙏🙏🙏 React To Ethiopian Music Please Links Here Original Video👉kgup.info/get/qYKmqG6te6J2mos/video Concert Video kgup.info/get/ZJyXZX2zpG1-ZZ0/video

    77. Matthew Blanchard

      JJ’s laugh makes me cry in laughter

    78. Zeta0013

      Haha thw chair got me

    79. Garfield69 is the best

      ayo wtf how did i laugh

    80. zZzZzarka sim

      not me actually laughing

    81. yaksh verma 10E. 29

      I laughed the hardest in my life after watching that chair.

    82. Paula Collingwood songs

      It worked

    83. Aryan Dhiman

      Laughing skills he do have while using chairs 😂

    84. Theodor Jangard

      He chair part... I’m crying 😂😭

    85. Alex Riz

      The cough got me good...

    86. Johanan Budon

      I did laugh at the fuckin chair

    87. Kairunissa Hameed

      I teeter the phone when he laughed at the chair Coz i have the exact chair in my home looking at me

    88. Tsultrim Zala

      Hi

    89. Ugochuku

      That chair💀💀

    90. Andrew Blumke

      Why Simon look exactly like Gargamel?? 😭😭

    91. Brendan Gilbert

      I laughed at the chair 😞

    92. CookieplayzUwU

      Ok why did I laugh

    93. Ali Rizvi

      I could imagine someone plays KSI laughing at a funeral...

    94. Nasere

      Yes,the laugh worked.

    95. Kristin Lode

      I laughed at that chair

    96. AltoMouse _

      9:04 just for you guys

    97. Dynamic lol

      This laughed sent me to the deathpes of hell

    98. Orbit

      His laugh didn't make me laugh, but his coughing did

    99. Alexander Pinkham

      I laughed 😂😂

    100. XpertPrestige

      5:01 it worked