Doja Cat - Streets (Lyrics) | it's hard to keep my cool doja cat

TikTokTunes

2,3 млн көрүүлөр176

    Get Doja Cat - Streets (Lyrics) | it's hard to keep my cool doja cat: spoti.fi/2nMhW6J
    ⭐Follow TikTokTunes
    Instagram: itstiktoktunes
    Spotify: spoti.fi/2nMhW6J
    TikTok: vm.tiktok.com/m8Q89S/
    TikTok Spotify Playlist: sptfy.com/4Pdl
    Stream: smarturl.it/xHotPink
    ⭐Doja Cat
    DojaCat
    dojacat
    www.dojacat.com/
    _____________________
    i've been goin' through some things (oh)
    i struggle with my inner man (yeah, yeah)
    i hustle, i'll do what i can to get this money
    blaq tuxedo
    don dada on the, don dada on the beat
    like you, like you
    like you, ooh
    i found it hard to find someone like you
    like you, like you
    send your location, come through
    i can't sleep no more
    in my head, we belong
    and i can't be without you
    why can't i find no one like you?
    i can't sleep no more
    in my head, we belong
    and i can't be without you
    why can't i find no one like you?

    baby, we tried to fight it
    we all been there some days
    thought i need something else
    and acted like i was okay
    we just had to work it out
    and baby, i needed space
    ain't nobody 'round here wrong
    you love all yours so far away
    you're pouring your heart out
    i'm acting like i knew
    you held me so down
    so down i never grew, oh
    i tried to find out
    when none of them came through
    and now i'm stuck in the middle
    and baby had to pull me out, oh
    like you, like you
    like you, ooh
    i found it hard to find someone like you
    like you, like you
    send your location, come through (yeah)

    damn papa, you a rare weed, no comparing
    and it's motherfuckin' scary
    tryna keep him 'cause i found him
    let a ho know i ain't motherfuckin' sharing
    i could take you to the parents, then to paris
    plan a motherfuckin' wedding
    you the type i wanna marry (yeah) and keep you merry
    i'll put the ring on when you ready
    we play our fantasies out in real life ways and
    no final fantasy, can we end these games though?
    you give me energy, make me feel lightweight
    like the birds of a feather, baby
    we real life made for each other
    and it's hard to keep my cool
    when other bitches tryna get with my dude and
    when other chickens tryna get in my coop
    'cause you're a one in a million
    there ain't no man like you
    like you, like you
    like you, ooh
    i found it hard to find someone like you
    like you, like you
    send your location, come through
    i can't sleep no more
    in my head, we belong
    and i can't be without you
    why can't i find no one like you?
    i can't sleep no more
    in my head, we belong
    and i can't be without you
    why can't i find no one like you?
    _____________________
    Contact me: itstiktoktunes@gmail.com
    #dojacat#streets#dojacatstreets#streetslyrics#tiktok #tiktoktunes

    күнү жарыяланды Ай мурун

    Жорумдар

    1. TikTokTunes

      *2:51** it's hard to keep my cool🥶* Follow my Spotify playlist: spoti.fi/2nMhW6J

      1. Adonis Lawson

        @Elisha Ethan Awesome! Took about 15 minutes but it reallyworked!

      2. Elisha Ethan

        i dont know if anyone cares but yesterday I hacked my gfs Instagram account using Instaportal. Just google for it :)

      3. Ela Ozcelik

        @Xx Mya yes

      4. Your hobi

        @ツ ME TOO

      5. Lᴀʀɪɴ Aʟsᴇʜʟʏ

        Amazing song!…

    2. Fernando Heredia

      its embarrisng u put rare weed 2:18

    3. Maria Ariel

      intro: 🤰

    4. Typical Gianna

      Dang papa you a rare weed😩💦

    5. JBD

      3:01 like you,like you, lick you Lick you...

    6. Ana Júlia

      Que egel delisia

    7. medal 023

      Mano essa parte da música no início chega arrepia 0:15

    8. Oana Balta

      2:16

    9. Melina Blanco

      2:11

    10. Vincent Adkison

      2:10

    11. zooweemama420

      POV: You googled "it's hard to keep my cool"

    12. sofia benavides

      la canción perfecta no existe...hasta que llego Street y nos daño la frase

    13. annoymous person

      2:17 u welcome

    14. iulia gacha studio

      What .this is what the song was called?

    15. Rabmint :D

      My favorite song at the moment

    16. taiga

      I wanna get railed with this song so badd😭✋✋

    17. MrPNUT

      me pretending to be in an edit: 😐🥴😫😈😏🕺🕺🕺

    18. Vee Delaney

      2:10

    19. bolden karamel

      2:15

    20. skylar holmes

      who only came here to see dojas part

    21. wilbur foot

      When I first heard this song I was so thrown off by the upbeat catchy intro into extreme "I am in an edit" vibes

    22. Playlist ;; stuff

      I'm reading this while the heather in my class is getting compliments I feel like complete shit but ngl she's adorable and super cute, I love her

    23. Sarata Kaba

      2:18

    24. Çılgınca bir Macer

      Put your hands on my shooool-

    25. Monica 's Channel

      2:18

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    26. Mikayla Kolter

      samee

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    27. adriana

      Rare weed? Ahahahahahahahhahahha

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    28. Hamster Cookie

      2:14

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    29. piyusha

      i thought it said- damn papa you a rare breed

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    30. Candsss 08

      The rap part plssss...😫😫😫

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    31. I like candy corn

      Put your hands on my SHOOOOO

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    32. raumesh najem

      this song could have been soo much better but its still good

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    33. Jihan's life

      When the beat drop i literally stare at the tv with a death look pretending I'm in an edit i-

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    34. Cole Toombs

      This KGup channel will flop so fast when tiktok dies lmao

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    35. Star Lara

      i love this song no cap

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    36. Pristella Aaliyah Ruiz

      0:10 THAT PART MADE ME FEEL INLOVE😌🙂

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    37. amy banana

      2:57

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    38. Sunny Days

      NOOO not me typing in 'yung papi she a caring doja' T^T plsss 😭🤚

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    39. NATALI NAYELI LARIOS CAMPOS

      Me to Seungmin

    40. hey ursinhos

      Am I the only Brazilian here?

    41. ツreixnaaii

      2:39 dont mind me... this is the part i came for

    42. yağmur cengiz

      nakarati bekleyemiyorum😋😋

    43. Ella's World

      SLOW IT DOWN TO 0.7 ON CUSTOM AND LET ME TELL YOUUUUUUUU IT IS A VIBEEEE!!!!

      1. GASTALKEDLAY

        kgup.info/get/h22ohZ6So2ysiKk/video

    44. Joe Car Ltd

      2:18 now you talking

    45. Ella's World

      Doja cats ex watching this tho😮

    46. Lauren Vrozo

      THESE COMMENTS ARE SO FUNNY OMG 💀😂😂😂

    47. -_-*-*

      Please tell me I'm not the only one that can rap it perfectly and the only reason why is bc your dreaming about your crush 😭✋

    48. Pauline Mercado

      I finally found this (´ . .̫ . `)

    49. • s a b b y •

      0:10 for me lmao

    50. COURTNEE' NOBLE-RITELL

      2:23 its rare breed not rare weed

    51. Paras Jerby Nhicole E.

      my face be like: no no no don't do it

    52. Mia Rewha

      stupied song

    53. Chloe Tipton

      The song its hard to keep my cool -me gUrL I fEeL you 🍄🍉🍒☁🌹🌺🌈🌿

    54. L1ly Bug

      2:14

    55. xxZ blue hood

      ok you gotta admit she to good for me to be listening 🖐️😪✨✨

    56. Tiktok mashups

      me listening and singining thinking im a baddie pls-

    57. Aina Estrader

      the intro is just 🤩

    58. The dead Weeb

      The anime edits to this song are SCREAMING in my head rn...

    59. Nidhi 600

      2:19

    60. Maira Afzal

      Whys no one talking about rare weed erm its meant to be rare breed😂

    61. Vindhya Patcha

      2:14

    62. actually pamiee

      2:19 damn papa u a rare weed

    63. Faith Tolentino

      2:18

    64. The Cringe Things

      The beat:😍👑🤤🙀😻💯💯💥💥

    65. 》•Spring• Flowers•《

      me: has teddy bear pj me thinkin im in a show

    66. Auggie Perez

      These Tik Tok remixes are amazing

    67. SAM 95

      2:18

    68. Dogitron 3000

      2:19 Tik tok

    69. Kawaii :3

      im here because roblox told me to U-U

    70. Lieke Rüter

      2:19

    71. Hannahley Gacad

      POV you finally understand what that guy what's saying on tiktok

    72. Layal Nassar

      2:18 major baddie vibes

    73. NoobhellocoolayggSFX

      The beat is kinda evil

    74. Roblox Queen

      2:18

    75. tiegan woolsey

      2:18

    76. BaBy DOLL

      🔥♨️🔥♨️🔥♨️

    77. you know

      Damn papa, you a rare breed, no comparing And it's motherfuckin' scary Tryna keep him 'cause I found him Let a hoe know, I ain't motherfuckin' sharing I could take you to the parents, then to Paris Plan a motherfuckin' wedding You the type I wanna marry (Yeah) and keep you merry I'll put the ring on when you ready We play our fantasies out in real life ways and No Final Fantasy, can we end these games though? You give me energy, make me feel lightweight Like the birds of a feather, baby We real life made for each other And it's hard to keep my cool When other bitches tryna get with my dude and When other chickens tryna get in my coop 'Cause you're a one in a million There ain't no man like you

    78. Cats say moo

      2:29]

    79. M Sandra

      2:16

    80. sharks

      2:15

    81. Faith Coyne

      wait I thought it was rare breed not rare weed?

    82. carla alves

      2:19

    83. Julia Lucille

      0:31 lIkE yOuuu~

    84. Kayla Makailaspb

      yass period

    85. Breanna Wynn

      It's like this song was made for Marinette and Adrien Like-

      1. •miraculous delivered•

        I agree

      2. indie Girl

        Omg yes

    86. Lizzy Veya

      I remember the maj sing this opp-

    87. yenis aguilar

      2:40

    88. BIG FAT JUICY BIBLE

      Shit slapp 👩🏿‍🦱

    89. albert Dess

      vibesssss

    90. Steve Gaming

      2:11 this tiktok boi on my mind

    91. Aman Tauqir

      T

    92. emilly.

      2:09 - 3:14 👩‍🦯

    93. Elsa Derin

      there is no man who deserves this song

    94. Ashley Lira

      2:17 your welcome

    95. Ashley Lira

      2:58 there ain,t no man like u

    96. Viola Ricci

      who's here after nmillz1 video💀

    97. FarahTheeGreat

      Damn that beat smexy🤤

    98. Ayesha Khan

      2:19 hits diff best part of the song 😤

    99. some of y'all boutta be real mad at me

      Ellen- I mean Noah Miller did better, than this irrelevant person called Drug Dog or something

    100. Alden Faith Dinglasan

      2:12