100 Days - [Minecraft Superflat]

Luke TheNotable

14 млн көрүүлөр2 371

    This video is intended for audiences 13+ years old for the following reasons
    Fantasy Violence
    Violent References
    Suggestive Themes
    Crude Humor
    Minecraft Superflat worlds are very notable. The entire world is SUPERFLAT, with only 3 layers of dirt and then unbreakable bedrock. In this video, I will survive for 100 Days in a Minecraft Superflat World on Hardcore mode. If I die my entire world will be deleted. So watch me run from the slimes and make hella profits in 100 Days - [Minecraft Superflat]
    World Download - www.mediafire.com/file/y4xqwxuck8jpcqz/100_Days_-_%255BHardcore_Superflat%255D.rar/file
    COPYRIGHT
    Please do not re-upload any of this content
    Please make more 100 Days if you are inspired
    Follow me on Twitter!! - LukeTheNotable
    Thumbnail Art - Maeder
    itsmaeder
    Editor - Tors
    TorsThe
    0:00 Day 1 - 10
    3:12 Day 11- 20
    5:48 Day 21 - 30
    8:39 Day 31 - 40
    11:37 Day 41 - 50
    14:32 Day 51 - 60
    17:21 Day 61-70
    20:33 Day 71-80
    23:50 Day 81-90
    26:57 Day 91-100

    күнү жарыяланды 2 ай мурун

    Жорумдар

    1. Luke TheNotable

      Have a notable day (Pls subscribe)

      1. K.C C.G

        ok

      2. Sir James C

        1000 days Super flat.

      3. wolf wolfrd

        MEKE A VADIO ABAOT RSVAJVING 100 DES IN HARDKOR MAJNKRAFT

      4. Mike Hunt

        Hardcore sky block

      5. Me cool Of course

        Ok

    2. cindy robinett

      I have done hardcore superflat and I haven't died yet

    3. Alejandro Rodriguez

      This was very entertaining

    4. Emran Mohammed

      I just wanna know, how does Luke already have a compass locked onto a lodestone already? At the end of the video

    5. t a n j i r o K A M A D O

      5:50 “started by killing bitches I mean witches” XD

    6. Joseph Ferguson

      Please continue

    7. Zer0 The Assassin

      Definitely continue

    8. Jaigan Flowers

      i really want to do this but every time i try i can NEVER find a village lol

      1. Glitch n Trix

        Ugh omg bruh if ur on pocket edition or bedrock (minecraft for mobile devices) you wont find any villages or nothing...just goes on infinitely flat forever and ever and ever....

    9. Wildcard Gaming

      Maybe you, forge labs, fixxitt 412, Adriens, RyannotBrian, ButterJaffa, iceeman, OhTekkers, and your wife (sorry I am not good with names I had to go back and look at then others names over and over) can make a modded survival hardcore 100 days like mixing the parasite, zombie apocalypse, bleach anime mod, SCP mod, creepypasta mod, Jurassic mod, and industrial revolution I hope you like my idea

    10. Jakub Kik

      It was. Nether was flat without aby fortresses

    11. 19:55 you can put golden armor and tools in a furnace to make gold nuggets but the process would be very slow.

    12. lor d

      Cool idea bruh

    13. MrErterix

      200 days

    14. Manuel Molina

      200 days! Let's see a Golem and Mob farm built!

      1. Glitch n Trix

        Agreed.

    15. razka arkananta

      super hard

    16. DJ Spino

      Do a 200 day survival on super flat continuing after this

      1. Glitch n Trix

        Agreed.

    17. Georgia Allen

      poor Timmy😭😭😭😭😭😭

    18. Mendrob

      part 2

    19. Mendrob

      part 2

    20. Mendrob

      500 days

    21. Aby L.

      200 days!

    22. Nasir Abusin

      How’s it feel that people used your challenge and have more views then you ;3

      1. 『Yuri Ly Subliminals シ』

        Did anyone make more than 40M views with his challenge ? I don’t think so ;3

      2. Rose Wern

        Lol it would be funny if that were true. But it isn't. No one else has the same amount as him. But it's alright, we all make mistakes sometimes ;)

    23. KewlChris UwU

      Petition for luke to make his house in super flat but insted of being tall it will be wide.

    24. Spartan Gaming

      He wont do a part 2, but he needs to. Every body... Spam Part 2.

    25. AniOtaku

      These villagers could reproduce faster than your mom! Nothing could be said better

    26. John Harrington

      Yes more pls

    27. Stacie Wilkerson

      Wait ... THATS ILLEGAL.

    28. Luigi Is Real

      10:00 what

    29. Johnny Jack Animation

      200 days

    30. For Roblox

      We need 200 days on super flat

    31. uprising_bruh

      200 days???????

    32. foxchara3000

      This is very cool.

    33. David hrabcak

      You CAN find a stronghold on superflat, only by chance tho

    34. Burritos are Good

      200 days pls

    35. Jac3o_ Hype

      200 days ?

    36. Kelsey Upward

      The slimes care not for my grief!

    37. Dahom Sindi

      200 days 200 days 200 days 200 days

    38. Indian Janitor Cracked Edition

      when i saw this video i just knew that he was gonna make a slime house......

    39. Yoshi Gaming

      Awesome video dude

    40. rayer32

      *why there is a 2 months comment on a video that was released today*

      1. عبد الإله التويجري

        It’s a bug

    41. Vignesh Singh

      You are so funnyy

    42. Teague Gleason

      do 200

    43. Living Tiger

      200 days !!!!!!!!!!

    44. Abby Colbourn

      11:37 Thats not how you pronounce it? I've been saying it like that since I started minecraft

      1. ꧁FrostLeSmol_Leafu꧂

        Same

    45. EmbersOfFlame

      27:33 Titanfall 2 Richter „Get to da beacon now!”?

    46. Aye Phone

      its Bastion remnant @

    47. Horseygirl45

      Oh it will never end because life is internal suffering! AHAHAA- Dies*

    48. Lion_dub

      in the old versions the nether actually was flat to

    49. TOS SOT

      One German Ytber had this Idea a Year ago or so, and turned the world to a multi-player world then, but nice to see a flat world video from somebody again

    50. Kai Strache

      If only he played on the very old version of minecraft where mineshafts would genarate above ground on superflat

    51. Jason Arnolds

      I HAVE A BUCKET

    52. William Friestad

      Hey why you gotta fight me what did I do

    53. Broccoli Midoriya

      I have a BUCKET 😎🖐🏼

    54. Melissa Worrell

      If you have a PS3 it is flat just now other bioms

    55. ᴛʜᴇ ʟɪᴛʜᴏᴡᴀɴᴅᴇʀᴇʀ

      Anyone got Luke's world seed? I don't have luck with my world i already explored villages within 2k block from spawn (positive and negative axis) and i don't seem to find diamond.

    56. Bradley Davis

      plz continue

    57. Chop a Chimp

      3:09 The One Kid Named Timmy: 😳

    58. Ian Shlackingsburg

      I have been trying to do this on bedrock, but I can never find a village. Do villages not spawn in bedrock super flat?

      1. The crazy fortune teller

        No they do not

      2. Ian Shlackingsburg

        Oof

      3. Kai Harper

        Sadly, Yes. It's a specialty of Java edition.

    59. Rakan Mohammed

      I so want you to do 200 300 and 1000 days in super flat

    60. Brenden Clanton

      If u costimize it u can make it so it spawns a stronghold

    61. Dominic Stroud

      Anyone else wondering were day 200 is?

    62. eligher evans

      Do 200 days pls

    63. fire ball

      do 2oo days superflat

    64. Jermani Carr

      Did he say wut I think he said?

      1. QWERTY Lord

        yeah he said bitches

    65. PocketSpade

      I'm hoping for 100 days on the floating islands

      1. BlazeYT

        That will be cool

    66. Aaren Jhunjhunwala

      Hello

      1. BlazeYT

        Hello

    67. Dvtto bartol

      In super flat the only way to stop slime spawns is to plant a forest it takes time but after that everything is normal around the village, surrounded buy a chunks of forest.

    68. Emin Emre Yaman

      We are waiting for 200 days

    69. David Nator

      Timmy after the 100 days: 🗿

    70. lovesmangachild

      ForgeLabs let me find out about you @LukeTheNotable. Great content! Subbed straight away :)

    71. Gustav Rosenwain

      I LIKET AND SUBSCRIBE CANT WAIT TILL 200 OR 1000 DAYS

    72. Nicholas

      About 90% of people in the comments are Kids

      1. Sergei Whatchamacallit

        depends on what ur comparing 2

      2. fire ball

        yup, me too

    73. anime dream

      You swear you said bitches

    74. Mr Whiskers

      keep em coming! =]

    75. Prixtomm

      Continue plssss

    76. Mochi 7

      sigh *opens minecraft and creates super flat world*

    77. Josephine Mae Datinguinoo

      IS NOT WICH ITS BITCHI

    78. Thomas Fritz

      Continue

    79. DuckyDuck

      Amplified hardcore world?

    80. Zaidx24 !!

      I WANT PART 2 SO FAST!!!!

    81. Ashton Glover

      Is there no nether super flat anymore

      1. Nicholas

        not anymore

    82. Niamh Cosgrove

      Omg lol you said a bad word😂😂😂😂😂

      1. Niamh Cosgrove

        Yeah 🤣

      2. Tommy Hendrickson

        at least your not on a morgz video

    83. Juan Nivia

      I liked. I see it in a spanish channel but with other format, the spanish serie don't have continue but i find other video :)

    84. FORTNITE ADDICT369

      What happened here where is part 2

      1. Tommy Hendrickson

        i have several questions

    85. Yahveltal

      3:26 actually gravel spawns in the nether so you can get flint from there

      1. Nicholas

        yeah no shit

      2. Yahveltal

        @Yi Zao ik but i think he was basically just saying what happened in those days not reading off of a script that he made during the video so he already would have known that he would be able to go to the nether and get those certain items but if that's not the case then whatever

      3. Yi Zao

        For both of your comments you need to get to the nether and he didn’t have access to the nether yet

    86. Yahveltal

      2:12 actually there is an different way to get coal which is killing wither skeletons I just thought that I should point that out

    87. toppat boi

      He should make a slime farm in 200 days because I think he really needs it

    88. Jill Urbon

      I don’t want you to get demonetized when you said the b word

    89. Xodium_

      time for 100 days in amplified hardcore

      1. Jill Urbon

        Yea do it Luke

    90. CG_ bones

      18:48 the villager get changed

    91. Minecraft Legends

      If u put slabs down slimes can’t spawn

    92. Olive Random

      Luke is about to become Eren from aot but with slimes

      1. Luke Pantelli

        good jk lol

    93. Sharkie Boi

      In the old version in super flat you can choose layers of blocks underground

    94. Chris S.

      I f you want to beat the end the end fortress is above the grass not below

    95. Greg Culp

      You can’t find a stronghold on 1.16 super flat

    96. Glitchy •SushiPanda•

      WHENS 200 DAYS COMING?

    97. Jonny Botelho

      I subscribed plz continue

    98. Jephie Playz

      “Black stone fortresses” Bruh they’re bastions

    99. Chan Nie

      Sign here if you want 200 days in minecraft superflat

      1. Tommy Hendrickson

        signed

      2. Charisma Tandy

        yes

    100. Wil

      E