Curren$y in the trap! wit DC Young Fly Karlous Miller & Chico Bean

The 85 South Comedy Show

1,5 млн көрүүлөр286

    New Orlean's own Curren$y the hot spitta pulled up in the Bentley truck to talk about his music and the independent hustle. Curren$y tells the story of making music with Wiz Khalifa to turn the lights back on & goes back to the child hood days when he was around some of New Orleans greatest rappers including Lil Wayne and C Murder. Plus Karlous Miller is now an ordained minister and DC Young Fly been drafted by the got damn Atlanta Hawks! Curren$y also tells the story of the time he got the highest!
    Grab some Merch: 85apparelco.com/
    jetlifeapparel.com/
    The crew also gets into the Versuz battle between Gucci Mane and Jeezy and what it means for the culture! and dont forget that lady at Subway who fell asleep making the sandwich! this is the coldest podcast!

    Subscribe To our Channel: bitly.com/85tube
    FOLLOW THE CREW
    KARLOUS MILLER - karlousm/
    DCYOUNGFLY - DcYoungFly1/
    CHICO BEAN - OldSchoolFool/
    Director - JOE T. NEWMAN smokingjoenewman
    Producer CHAD OUBRE - chadoubre
    Producer - LANCE CRAYTON - cat_queso
    Musical Director - kgup.info/must/cMjahxXYNK_2bcPZdCf28Q.html

    күнү жарыяланды Ай мурун

    Жорумдар

    1. TwoToneBlue92

      That Subway segment had me dead 😅lol

    2. chris reyes

      Shell Shocked by Mac is classic !

    3. isaiah Velez

      karlous is the klay thompson to this podcast

    4. Po Go

      Where my jet lifers fmly at

    5. Scrimpys

      “it feels like we were in the back of the bus on a ride to a field trip” dope af

    6. Daddy Deathstroke BBC!

      Them yezzys go hard!

    7. GRIZZ GRIZZ

      The replay value on this, s.o to the 85!!!

    8. DREAM Radio

      BLACK OWNED RADIO STATION!!! be sure to subscribe

    9. Samuel Giday

      11:31...mannn that was a funny play right there

    10. Cobe1M

      Louisiana Stand TF Up🛫🛫

    11. Boss Man

      Can’t believe spitta let DC roll and burn a swisher next to him with out saying anything 😂😂😂

      1. Sense The Villen

        Spitta ain’t gon hit it but he don’t disrespect what other niggas roll up he never been like that

    12. Keith Ernest

      You're talking about this woman dropping four feet ,melting like goon.

    13. Patricia Foreman

      i just love that NO accent!

    14. KunTree HuStle Music & Gaming

      Da Hot Spitta not Hospital!!!! 🤣💯 Check out some of the hottest MashUps and Remixes on KGup; kgup.info/channel/PLygCk6pnIOYNOVw7nHitWkdPiuuuR6hgx.html 😉 ... #PressTheLink Updated Weekly (Slowed Down & Reg Speed)

    15. Olumide

      1:44:38 1:45:09 - LMFAOOO DC a fool! Said exactly what I was thinking at the first time mark

    16. nate stroh

      14:20 (no pun) but Spitta look up and asked a legit question. Classic

    17. Jack Beanstalk

      Im tryna get him to marry me and my old lady lmao

    18. That9thcloud

      Love , this motivational

    19. ZAYWOP

      currensy a top 5 fav rapper for me. GOAT

    20. JaQauntis Adams

      kgup.info/get/kIZrc32zaWmtj5k/video

    21. Nicholas Linton

      Y'all need to leave made me done subscribed on my first on this channel 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    22. Jacorey Vinson

      I love it

    23. Rotty Mosley

      Time out!!! Where did DC get that JetLife sweater from?!!

    24. Rob

      Currency funnier than AF

    25. moni bo CoDo

      Karlous got on 6-rings??

    26. Beno

      hkss

    27. It’s ACE

      Maaaaannn Chico know she was on that juice 😂😂 we see it too much out here

    28. Tyre Akbar

      With All of the Kung Fu y'all doing , you can be With my Ten Tiger school. Instantly become my automatic top students . straight bullies

    29. Krystina Chin

      We need Mr. Smoothe Rider, call Peachy for her son! Get Wiz Khalifa in the TRAP!

    30. Darrius Hill

      Is it blinking for anyone ?

    31. TightToDef

      Bruh I was on the first level on Mario 64 west

    32. NJ Henderson

      man i ain't even gonna lie the first 13 mins was so entertaining, my ,,, i even forget my guy currency was gonna jump on too, and that shit was even more lit.. one of my favourite episodes already

    33. Usain Bandz

      The world wasnt ready for DC 😆 lol

    34. James James

      The ignorant pleasure consistently guard because ferryboat notably order lest a busy lion. instinctive, cheerful white

    35. Salina Johnson

      DC FUNNY ASF.....OMFG IM CRYING LAUGHING 😂🤣😆

    36. morgan geathers

      This nigga Curren$y look like Patrick Beverley

    37. Demetruis Perry

      I love a good Flints story. I still remember me & the homies at the mall that morning and puttin them on as we were driving to school.

    38. KEVIN SMITH

      YO THIS WAS TOO FUNNY🤣🤣🤣🤣

    39. Ace Lowe

      That nigga j o n made that second line beat on sight that's hard!

    40. GodlyGamingHD

      The torpid hall hemodynamically disapprove because acknowledgment multivariately radiate midst a sulky option. tranquil, yummy eagle

    41. Chris Davis Jr

      DC rappin like Von 😂

    42. Raja Trilogy

      Curren$y called that Gucci vs Jeezy Versuz

    43. Elijah Coston

      man i clicked on this thinking these niggas got the chance to interview pat bev

    44. p valley

      That beat tho

    45. Landlovers Realty

      Best one so far💲

    46. Dee4X Brown

      kgup.info/get/Y3mpfISjg2uDf4c/video...chopped and screwed JETLIFE

    47. Blvntz

      That Tarantino intro

    48. KING P

      U need to leave 🤣

    49. Jay

      Over a month later im still crying at the Salvia, Subway, and computer supplies story.........

    50. tiffany brown

      The sophisticated kale molecularly complete because existence holly prefer before a flawless cherry. subsequent, windy fired

    51. Isaiah Daniel

      Spitta stay dropping 🔥

    52. Fullmental Ducati

      “It’s a million bucks let’s see what they do ! “ high power shit

    53. Tae Hooker

      RIP Lil Snupe, $pitta a real one 💯

    54. jblazeRNFL

      R.I.P LIL SNUPE!!!! JONESBORO LOUISIANA

    55. J Spark

      SHE WAS LUNCHENNNNNNNNNNNNNNNN LMAO

    56. J Spark

      Outcast would be coo

    57. Shantrice Lambert

      I really want to see a wedding he ministers please make that a show

    58. John Doe

      Why do J.O.N glasses look photoshopped on?

    59. No Paper No Pen Music

      kgup.info/get/aoqMhqy1n4OCh3c/video

    60. MariJane Tarot

      My boyyyyyyy spitta!

    61. Briel Jones

      What kind of table is that

    62. Will Winfree

      Dope interview! Follow us @famerica_promo_will #freeralo #whoisjeandeau #carpediemmedible

    63. JAY DAWG

      spita

    64. Lone Wolf

      Best guest ever on this show. Yall need vince staples if ya agree click it.

    65. Ker Loz

      The rotten reminder booly tow because pillow rahilly cough an a delicious floor. slippery, agonizing governor

    66. boss mcbride

      Look like pat Beverley

    67. Arte De Medellin

      "I just got draaaaaafteeedddd" lmao 🤣

    68. JazzyGxrlsOnly

      Can y’all get Mr. Marcelo I would love to see that.

    69. Rollin High

      that aint me lmao

    70. Tangie Lloyd

      Watching it again. One of the best interviews.

    71. MrPipe Herdown

      Patrick Beverly ?

    72. Nqobile Mgquba

      1:12:55

    73. Kwezzy

      When Curren$y said I don’t really get haircuts. I felt that this year.

    74. Marcus Etsitty

      Spitta had to shit before the show

    75. DeAngelo H.

      1:08:59... "I got a chopper.. and what do we do" 👏🏽👏🏽🤣🤣

    76. Marvin Rhodes, Jr.

      1:24:00 = Upcoming laugh fest LOL!

    77. Marvin Rhodes, Jr.

      51:10 on replay, yo! I can't stop laughing LOL!

    78. alex sosa

      The lackadaisical beetle recurrently bubble because ukraine genotypically admire beside a handy gliding. hysterical, tedious theater

    79. Pops Daddy

      Mannnnnn I wish they would have let $pitta talk more I know he got some dope ass stories an the love talking over him smh

    80. TwitterVidsFunnyAF

      Who knows where the Mario story is lmaoo

      1. I am Rell

        1:14:30

    81. Dre Taylor

      Spitta the Jimmy Butler of the rap game

    82. Christopher Davis

      Devin The Dude should come to the Trap

    83. Mychal Sykes

      That was a gem a huge one ☝🏿 karlous And spitta Said it best at the time of uncertainty that’s when you land on your feet because when I think about a lot of things that happened in my life my biggest break came when I don’t know what the hell was gonna happen

    84. chad dumas

      Chico got hair where the fuck i been bra

    85. Danyelle

      Karlous whole energy shifted when ole girl walked in at 1:45 😂👀

    86. reuben and gad lumbie

      Reakwon and ghost had real beef🤷🏿‍♂️ 1:38:55

    87. FRANCIS Scott PEE

      Hour 1 : Serious asf ! #BlackPride Hour 2 : I am CRYING !! "Tonya ! Wake yo ass up!"

    88. guache zoe

      If they got chingo bling on here it would be epic let’s make it happen with likes support the brown and brown lets unite let’s get it

      1. guache zoe

        I think it would be a dope show

    89. Shawn Lovett

      Dude said "this nigga's a goddamm minister" 😂😂😂

    90. tanaka kudzai

      Good spirit but lyk aint that blasphemy

    91. BOSS MONEY

      JET LIFE TO THE NEXT LIFE The best show on KGup

    92. SlimTrucking Hunnit

      Pause thee video at 27:39 I swear to god Jon I’m the back look like a meme ❗️😂 Like literally cropped in the frame I can’t be the only that caught that 😂😂😂

    93. Devon Moorer

      I ascended to the upper room when Karlos Said T.D Jakes look like a Walrus LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO😅🤣😅😂🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅

    94. _____dre_______ _

      Jets niqqa, now where haven't we been yet?

    95. Nathaniel Mckelvey

      Curren$y real N.O. OG!!! Big respect!!!

    96. The Joose

      Wow... this is a power 4... all hilarious. How am I just finding this? That intro alone was the most funny shit I’ve seen in a while. Then I thought homie in the saints cap was faded but then 19 minutes in actually is fucking Hilarious too?? Good shit

    97. Logan Alexis

      This shit is ✨AMAZING✨ 😂😂😂 Curren$y takes me TF out 😂

    98. Haz333

      I don't know how these niggas function. Ik that weed strong.

    99. Scotty P

      What's that minister karlous miller rolling up with?

    100. Marvin Rhodes, Jr.

      What kind of candles are they burning?