MY GIRLFRIEND IS PREGNANT & I TOLD MY FRIENDS! *very emotional*❤️👶🏽

Runiktv

523 миӊ. көрүүлөр48

    THE PREGNANCY TEST CAME BACK & I TOLD MY FRIEND! *very emotional*
    bit.ly/RunikTV I IG: runiktv
    Watch next, " I BROKE MY BESTFRIEND'S NEW IPHONE 12!
    kgup.info/get/mX2DoH27iIWqq24/video
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    MERCH : ffm.to/gwnvb6j
    SUB TO MY GAMING ACC : kgup.info/must/kfVpYa1724GXHOIYmaWneQ.html
    SUB TO JSLUTTY : kgup.info/must/PNfyCbCezAGfuUGjxUbn9w.html
    twitch➡️ : www.twitch.tv/runiktvgaming
    Snapchat➡️: www.Snapchat.com/Runiktv
    Instagram➡️: www. Runiktv
    Twitter➡️: www.Twitter.com/Runiktv
    Facebook➡️: www.Facebook.com/Runiktv
    Tiktok➡️: www.Tiktok.com/Runik.tv
    Business Contact➡️: Runikmusic@gmail.com
    Life of a Twisted Fantasy: ffm.to/gwnvb6j
    Let's get this Video to 15,000 LIKES!

    күнү жарыяланды Ай мурун

    Жорумдар

    1. Runiktv

      MERCH : ffm.to/gwnvb6j Follow me on instagram @Runiktv for a followback!

      1. Damian Allen

        Congrats

      2. Desiree Taylor

        @Faze Azor has

      3. jiGGy J

        Man leave her she for the streets

      4. RosKo

        Congrats 🎉🎈🎊

      5. lildayday 1k

        @Pr3ttyluhhh. Miyahhh is o N N iin

    2. paul1991ish

      I don't think that's his kid

    3. javon hunt

      Jslutty got a lil to happy when she said “you ain’t know you the father” 😭😭😭😭😭

    4. Niya. B

      Damn runik deadass gotta be a daddy can't imagine it but congrats too yall 🎉

    5. jamari calixte

      he said another one cuz he hadgot another girl preganet last year runik pin this if its not true

    6. JOJO

      Mike killed the announcement like the savage he his 🤣💯congrats though to them on the baby ❤️

    7. Niquita Neal

      Vo oi mum oi I'm getting ready my boy on a little shy

    8. Niquita Neal

      Sure yeah TV I love you son I hope you and I hope you have a good time I'm not hating not hating on a big pan I hope I hope I see you in person

    9. Niquita Neal

      Elder hell I hope you are you having girl hope you have guitar with channel the weather home feel

    10. Niquita Neal

      Let me know who seacrete you my mother say what do you use to be Chinese we change United 2 nice a yummy stop saying he funny immad seni anybody stop goodnight honey will it go to good life

    11. Chasanay WALKER

      I hope your baby is cute love chasanay and my family😁💕💕💕💕

    12. Shanaya Thompson

      Hi wut up

    13. Shanaya Thompson

      Ho

    14. Tyrone bon ty

      Kids together

      1. Tyrone bon ty

        I love 😍

    15. Gloria Doby

      She Bad

    16. Jose Andres Cantu

      Bro why is this Nigga talking black

    17. NBA413 mass

      Whos bobby runik got people confused

      1. Marcus M

        Dude in Durag

    18. Dylan Edwards

      Mike hella funny 😂

    19. Ja'Cilya Bennett

      Congradulations Runik And Sierra For The Baby. Sierra Don't Deserve The Hate That She's Getting, She Dserves The World!🥺🤍

    20. Queen tana. slime channel

      She look pregnant.

    21. Shanyce Spencer

      She so young tho

    22. Oso Da boss

      He sound like he from the hundo in Chicago 😂

    23. Always A Beautiful Day

      Runik as a father, plz do better then ur friend Mike (immature) marry the girl and grow up support ur family as a man should all this living in sin lifestyle is just wrong. Set an example for ur weird friends.

    24. Linda Ruff

      More videos do more videos

    25. Morthon Joseph

      Runik finna be a dad 😱 never saw that coming

    26. Morthon Joseph

      Music video was 🔥🔥🔥

    27. D4N13C3

      😁😁😁OMG Congrats!!! 🙋🏾‍♀️ A Super Quick Explanation of the Third Trimester! Check it Out! kgup.info/get/pYqagZnZeZCIqm4/video Also Baby Due Feb 2021!! 🤰🏽

    28. K.T. Boss

      21:26 - 21:29 is funny when jslutty did that dance

    29. Queen Dee

      Awww Congratulations🎉💙💞When her due date?

    30. Braylon durroufh

      😊😊

    31. Jay Davis

      I love you

    32. Sherrell Jones

      Can she do a story time of how she knew she was pregnant

    33. Sheena xoxo

      Ayeee what's the name of that song at the end?

    34. Sheena xoxo

      Congrats Runik and Sierra! Babies are truly a blessing! God bless you guys

    35. Tanaja Mcclurkin

      Congratulations 🎉 finally aewww

    36. Tanaja Mcclurkin

      You and milke is wanna have daddy's dates and talk and advice also more bonding a❤❤❤❤❤❤❤

    37. Layha & Kelis

      i knew it

    38. Jd Woah

      Imagine

    39. Jaqwan and Jada Squad

      I don’t think they go brake up but if they do is go be a Sierra fault look how runik look at he he love her

    40. SPTK Mob

      mike is funnier here

    41. Darnell Jackson

      ik runik u might not read this but i really wanted yall to make a family channel so we can see that really cute baby cause ik it gon be cute

    42. Kissiah Wray

      It’s how Mac started looking before he told the announcement for me 🤣🤣

    43. Magdalena Cruz

      ayyyyyyyyy

    44. donavon joseph

      she pregnant, OMG I'm glad for her the baby will come out just like both of y'all 🤰👩‍👦‍👦

    45. Taliyah Fisher

      I kinda got the feeling that funnymike really like runik girlfriend who else got that feeling

      1. HAYAT HASHI

        how wtf

    46. Ariana Moor

      👧👧👧👧👧👧

    47. Corey Go Krazy

      SUBSCRIBE TO MY CHANNEL!🎥 kgup.info/must/ESyCc-nsm2aXoK-i-IRXXQ.html YOU ARE NOW IN TUNE WITH COREY GO KRAZY AND ITS NOTHING BUT LOVE ON THIS SIDE! STAY LIT GO KRAZY GANG!! PLEASE GIVE MY CHANNEL A LIKE & SUBSCRIBE! APPRECIATE THE LOVE🙂 DAILY BANGERS!!🔥⭐️COREY GO KRAZY⭐️.

    48. LaQuisha Ezell

      Team girl for ig

    49. Mirandala Carto

      But I love mac channel

    50. Mirandala Carto

      OMG AN SO HAPPY FOR YALL!

    51. Gaming with Amir

      How old is Serriera

    52. trena b

      Love Cierra♥️👑 an...... Mike an jaliyah move TF on!

    53. Teresa Smith

      Video games

    54. Leandra Minex

      Congratulations 🎉🎊🎊

    55. Arial Norris

      Omg I love funnymike all time fav youtuber no cap No questions asked and I'm happy for u Runik and do not break her heart-_-

    56. Damyah Cates

      Bitch shut up you playing with her heart

    57. nyjaquan reddick

      Where is her parents

    58. KTRO Channel

      Who came from TikTok or it’s just me 😂

    59. Nevaeh Young

      Graduations I can’t believe it

    60. Jayla Phillips

      I love her she is so mature and pretty runik you have done it good but funny mike still better no offense still love y’all

    61. ZyaKira Williams

      Is it a girl or a boy I forgot why do you even know yet

    62. BEING ACE

      Reads tittle : 👀 Me :👄

    63. Olivier Stéphann Désir

      I hope its a boy or a girl

    64. N9_ICE_MANYt

      She better not do what flight girlfriend did 😡😡

    65. Devon Freeman

      I want to meet you

    66. Yori Sanai

      Who thought runik would break her heart and keep coming back being extra like he did taylor and if he leave her he’s leaving the baby to

      1. Roshad and Diamarie

        true

    67. Jay the real deal Bowen

      Congratulations ❤️❣️

    68. TJ Mitchell

      Congrats

    69. Life as Syretta

      London finna have a bestfriend

      1. Roshad and Diamarie

        right☺️

    70. Tyrone Deed

      Music trash u not a rapper keep that to mike

    71. Nba Dg Vevo

      This is funny 😂?

    72. Juan Tapia

      Yo was this real or a prank

    73. Raven Charles

      Y’all are extra 🤦🏽‍♀️

    74. Dria B

      Don’t give up on love 💯

    75. Dria B

      “I saw u wear it so I wore it now u wanna wear it” 🤣🙃💀

    76. Zashun Tate

      you can not be hatting runik girl friend

    77. Hassani

      ya baby going to be black white and hispanic since sierra is mixed

      1. Hassani

        @NoLimitZ also u play fort gtf out.

      2. Hassani

        @NoLimitZ nd why u commenting on ma shit. if u don’t like it u can leave son🤦🏾‍♂️

      3. NoLimitZ

        -who tf asked huh-

    78. king likey

      Congratulations 👍💗

    79. Gaming with JD JD

      Don’t cheat

    80. Moett Speer

      FINALLY!! WELL I'M FINALLY HAPPY FOR Y'ALL.. CONGRATULATIONS!!& GOD BLESS! That baby is gonna be beautiful though, can't lie on THAT NOTE! I NOW WILL WISH Y'ALL THE BEST. Seems like you're FINALLY serious about this one. Yeah SIERRA you sure did change RUNIK 4REAL! ABOUT TIME. Now this is the RUNIK I will support MICHEAL! PLEASE!! DON'T STRESS HER OUT. Been there done that more than TWICE. SIERRA!! Get ready! Your appetite is gonna go CRAZY ,Weight& boob gain( runik will like that part watch) LLS. Sickness, EMOTIONS all f*ck*d up n outta wack. And the labor....... DO NOT GET A CESARIAN. Your stomach will be f*ck*d. Do natural. It WILL HURT. EPIDURAL WILL HELP.

    81. LaPrea Terrell

      Yall got me dying and rolling on the floor 😂😂😂😂

    82. Love Family Love

      Hey

    83. Erykah

      so everybody decided to get pregnant in 2020?😭

    84. LiLi Valdez

      They not gone last they gone break up soon as she have the baby.

    85. LiLi Valdez

      They gone break up right after she have the baby.

    86. Kingston Mottley

      to keep real with you runik i don't think you ready for a baby but congratulations

    87. Cassandra Berry

      Congratulations to y"all

    88. Charlesha Coler

      Fr lil dude

    89. Tanayjah Peters

      Congrats y'all proud y'all

    90. Roblox_girl Jayla Edits

      The last video I know she was pregnant because she kept saying she been throwing up omg so happy

    91. Fun With KK on Meowplayground

      I'm so happy for yall and i wish yall luck

    92. Stacey Gutta

      Mac my dawg but he was low key hating 😂

    93. Pr3tty0ne.Kimora Tabor

      The song sound like tho

    94. Pr3tty0ne.Kimora Tabor

      I am Soo happy for y'all♥️🤟🏾Love yall

    95. Diamond McCarthy

      Right

    96. ItYourGirl Keke

      Is y'all have a gender reveal Runiktv and sierra

    97. Nathalee Wilson

      Ppl hating in the comments saying they ain’t gon last like y’all be sitting behind a screen hating on ppl when y’all life falling apart y’all talking down on them when y’all wish u was them stop Hating

      1. Tia Thompson

        No fr hating for no reason tf smh

    98. Chanel Hudson

      yayyy so happy for yall its going to be a beautiful baby cuz Sierra is just gorgeous!! Runik def picked the right one!!

    99. chanel Smith

      At 21:42 runik said why should "SHE" comeout with big lips

      1. chanel Smith

        i mean 21:40

    100. George Munce

      on mikes video a bit ago you had no hair fighting cancer did you beat cancer? if you did congrats bro