Crimson Heist MULTIPLAYER GAMEPLAY + *NEW* Abilities in Action - Rainbow Six Siege

Coconut Brah

421 миӊ. көрүүлөр45

    Here is everything you need to know about the new season, the new operator from Argentina named Flores, new secondary weapon, new gadgets, new abilities and new map rework!
    Thanks to Ubisoft for giving me access to play Crimson Heist early and capture this exclusive first look.
    ♦ Order G-Fuel with code "BRAH" at gfuel.ly/35RISEC​​ (affiliate link)
    ♦ Socials
    Twitter → CoconutBrah
    Instagram → coconutbrah
    TikTok → @coconutbrah
    Discord → discord.gg/coconutbrah
    Twitch → twitch.tv/thecoconutbrah
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    ♦ Friends in this video
    Varsity
    yo_boy_Roy
    PriesT
    Godly
    Get Flanked
    AutumnMae
    Dangleberries
    Gregor
    Game Addicts
    CrossArchon
    Spawntaneous
    AsianMoistCow (Editor) - kgup.info/must/LC8GOzGj1AiURXZe_R0ssw.html
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    ♦ MUSIC
    All music is provided by Epidemic Sound → www.epidemicsound.com/referral/5v3lht/
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    ♦ Business Inquiries → thecoconutbrah@gmail.com
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    1.57M subs

    күнү жарыяланды 12 күн мурун

    Жорумдар

    1. Coconut Brah

      I WAS ON 2 HOURS OF SLEEP PLZ FORGIVE ME FOR SAYING R4C INSTEAD OF RCXD p.s. go sub to my new SHORTS channel if you love ACOG SPAWN PEEKS!!! kgup.info/must/77WqwwRAFnYxoLTmF7cEUQ.html

      1. Tom Shorrock

        @Charlie Bloxham probably 25k

      2. Mason Campbell

        I made the same mistake with sleep it happens

      3. Killer4kash Mny

        You Bullied VarcityGaming! 😅 No hard feelings I hope 😂

      4. GroovE 77

        Dear Coconut Which Programm you used to record your highlights?

      5. Zak Attree

        I whbill not

    2. Zeluxo

      i have to see 10 ads just to this video y tf you milking us brah

      1. kutvuykvuy utilitieukyvuyiv

        I only have 2 ads

    3. stalinthe great55

      Stream plzzzz

    4. Phoenix

      Is this a new Change or I am dumb why does it say 1 v 4 when it’s 4 v 1

    5. Memes to go

      Or ill just wait for the season to be out.

    6. Just Crxy

      He looks like beck from cold war

    7. Knox _

      That’s gay af

    8. jpxsjpxsjpxs

      10:14 - Claymore bug? Little concrete step blocking the lasers

    9. Midget Ev

      RIP varsity

    10. Jordan Avery

      I have a question. I know that his drone becomes bullet proof, but could we impact it?

    11. MattheLord

      Fun fact only amaru and lion players will use the gonne-6

    12. Cesar Roman

      i hate how they change maps and do rework of them instead of just making new maps

    13. Noir Peely

      His drone is tnt on steroids roids

    14. TeaBagginScumbagR6

      At 8:41 it says 1 vs 4 but actually it's 4 v 1, whatsup with that mistake? Is that just in the TS?

    15. Komodo Ejderi07

      13:26 thats what he said

    16. Banealot

      Gonne 6 is so situational. I would never trade it for a pistol. Console here so ye need that pistol

    17. Nitro pro

      DMR Lol

    18. Om1n0uS

      "Or that Echo that has been sitting on site for seven minutes-" Shut up and take my money ubisoft

    19. xSneakyR6

      whens the new season coming out?

    20. ErCapoAlex GamesGalaxyit

      Hii

    21. Bodie LeBlanc

      There's only one reason I wont buy him

    22. Shadow WoodyYT

      I gotta get the year 6 pass

    23. Shadow WoodyYT

      Of course after buying the year 5 pass only shitt operators now year 6 immediately cool operates

    24. xJagerTooGood

      I disliked the house rework as i like it how it was but i love the border changes!

    25. Dark ninja

      I can't believe they finally reworked thet Border map😒

    26. 2had0w

      I swear on PC u get acogs and sights that u don't get on console because we don't have that mp5 sight on console

    27. Winston_GaMeS

      Rip game 😕

    28. jonathan farinas

      Varsity gaming got owned this entire video, he was made to look like a bronze player lol

    29. bimbo

      This season looks poo poo

    30. r36c Gumbal

      bro justice for varsity 😭

    31. WEDG1E73

      When is this out?

    32. II-xAkirax-II

      Begonne TOTH

    33. SUB 2 ME

      Hey Coco do u play arm or wrist?

    34. Deftaly

      4:28 shoutout to ubisoft, we can now run out even easier xDD

    35. Dylan Gatfield

      Bruh how did we not know the border in the ROAD TO SI was the remake but only half of it bc it was a border and coastline mix

    36. h j

      Oooppp!!!

    37. Red reaper Gamez

      Well I see why Flores is gay smh 🤦‍♂️

    38. Logan619

      I feel like this should’ve been a twitch or IQ rework Also I think they should’ve had different guns maybe one of Jackals or soem old gangster gun like an uzi look at him lol and he definitely should’ve had a revolver

    39. Sober The Guy

      I love the raspberry pi nod with the new ops gadget

    40. Omega RS

      should of got blackbeards Scar

    41. Spammerrzzz

      Bruh that goyo sheid was gonne

    42. Darkk

      I feel like they just saw how many times Border gets banned in ranked and just said "Rework the map."

    43. Chase Greaser

      I got disgusted when i heard get_flanked talk

    44. ZyphoonBlack

      Give him the R4-C

    45. Sam

      My favourite thing about watching people play the test server is seeing people like Varcity die in funny ways

    46. ghost.

      “It was on you” Coconut coming after people 🤣

    47. Hatim Machi

      map rework to worse

    48. Xavior Riera

      how much renown is the new character

    49. Lazy panda

      kgup.info/get/fol4oorZepaCeK0/video i found some cool things in siege i made a video if your looking for a new hiding spot on consulate then this is the video

    50. R4ZR Hunter

      "The most toxic runout on the new border" : uses very old and predictable one

    51. William P

      I’m going to call this gadget the “bruh look at this dude” device

    52. William P

      The mans got drip with the rose tinted glasses

    53. Nites

      7:32 pictures before disaster

    54. Oliver Lindholt

      When is it gonna get into the game?

    55. Uddevallaren

      I miss Old oregon

    56. Desmond Sharkey

      Finally they added another ar33

    57. Nathan Ducharme

      this map is a good change

    58. Rex

      What about drone phase does he have like a normal drone or what

    59. MatthewPlayz - Minecraft

      Drones are gonna be wayy over powered for Bomb, u can easily watch bomb with them and waste time also u have 4 of them. 10 sec to f around 3 sec to explode almost a minute to waste if used right and they bullet proof. Or just followed someone around and keep pinging giving easy kills

    60. XjmRelax

      They should add fov to console

    61. Nelson Gaming

      Btw it shows the opposite team first in the death counter now

    62. Liam Bacon

      Rip varsity

    63. Jake William

      When does the update come out on console in the UK

    64. Spradar

      Yes stream with baby brah

    65. Teac

      I got in silver 100 MMR from gold, and now I am in bronze bc of smurfs(have chat proofs) hope they are going to do something about it in this season if not I'm going back to "cod bo cw" IN ONE DAY

    66. cracked noob

      I love how he tricked the smart one varsity gaming

    67. lewie beck

      You’ve been bullying VG Rag for too long

    68. Hive 123

      Bruh I can’t get into the car anymore this is not poggers

    69. 2k Slayer

      Who else went back to check the timer after he said they changed it?

    70. Nate_The_ Gun_Nut

      He is totally getting nerfed into uselessness lmao

    71. Someone

      Can't wait to see how many people complain about recycled weapons even though there are over 150 unique weapons amirite fellas?

    72. Arlen Martin

      Can’t wait to get dosed

    73. Bob Travis

      It looks like get flanked selling his soul to ubi was worth it. He got to play the new season early

    74. Anderson Rose

      New Video Idea: Put mute jammers everywhere once the season drops and wait for the rush of Floores players to rush into site, once the drone is disrupted by the mute jammer, you can wait for attackers to destroy them and ultimately kill themselves with their teammates gadget. :)

    75. Kenin325

      New IDEA! Mute will jam the drone, however, if you remove the mute jammer the drone will automatically explode. So if you use this mechanic on say Chalet in Basement, Flores will try to get rid of Bandit, however, Mute is there, so when thermite places his charge remove the mute jammer to have the drone explode on the outside killing thermite.

      1. What Is My Name

        Flores would probably pick up his drone before the mute jammer gets removed and Thermite players aren't that stupid you can also shoot the drone, I'd shoot the drone so it wouldn't explode to not risk anything.

    76. aerxxw

      Operation Crimson heist gonna be fully released on 16.3 (March) 2021

    77. BarrelTrain4129

      Cries in elite valk

    78. Xxcosmic_ Raptor

      When’s the new season officially come iut

    79. George is here

      Just imagine hating the new opp because he's gay

    80. vStove Gaming

      I wonder how twitch feels

    81. Xd_KiLlEr 45

      Well RCXD’S welcome to siege

    82. Milk Man Lando

      7:59 1v3 but its 3v1??????

    83. UrAvgBear

      Damn you really kill varsity like that lmao

    84. Christopher Chan

      no one cares about u

    85. Nir Draegon

      Is the new rc gonna be a counter to clash? By that I mean, can the rc attach to clashs sheild and kill her?

      1. What Is My Name

        No that would be way too op considering he has four of them.

    86. Tyrell Pasley

      what did it say 1vs 4 when brah had the 4

    87. C0nar

      Literally Roy’s first time as Flores Coconut Brah: Don’t mind if I SPAWNPEEK

    88. joaquim Ideias

      imagine injure 4 guys omg

    89. 7heBigBull

      Pls start streaming

    90. Sweet Spaghetti

      4!?!?

    91. Josiah Mccowan

      Nugget was in there too

    92. Galactrel 222

      A Mozzie can hack the flores gadget?

      1. What Is My Name

        No, the drone can only be active for 10 seconds, so it's already evident that if he could it would be be gone before he even gets to use it l.*The Drone Gets Destroyed After The Pest Catches It*.

    93. Leif Glasgow

      I’m so glad I’m already great with mute

    94. 조선팔도

      The unadvised parade thoracically live because sail kinetically license amidst a silky fat. testy, halting sack

    95. Austin Norman

      They are ruining this game so much. Clearly running out of ideas since they're stealing the whole RC car idea from cod not to mention we still aren't getting any new maps. They have no excuse for it either. Simply take maps out that no one likes or plays ( lowest pick rate maps ) and replace them with new maps. But they wont do that cause they're lazy. And now attackers can switch characters before the attack phase starts like what? If you dont pick that right character tough shit you shouldn't be able to change. Also dead people can use drones/ echo and mistro can use there shit while dead like??? So a dead guy can stop you from planting and win the round... yes makes perfect sense. Game has been trash for awhile now and it's just getting worse. Not to mention the ddosers and MnK problems on console

      1. What Is My Name

        They also can't do ANYTHING ABOUT THE DDOSSERS OR MNK because MNK is an XBOX/PS4 AND 5 PROBLEM, They can't just ban something that someone got from buying FROM XBOX OR PS4/5, THEY DON'T OWN THE CONSOLE THEY OWN THE GAME, DDossing is also from OTHER GOOGLE WEBSITES THEY CAN'T JUST BAN GOOGLE CAN THEY?! Jesus Christ you are the Stupidest person I have ever seen, little snowflake, if you don't like the game DON'T PLAY IT!

      2. What Is My Name

        Also No Echo and Maestro can't use their drones when dead they can move around and spot like regular cameras but can't actually use them to taze or concus people use some common fucking sense

      3. What Is My Name

        The RC car isn't from COD btw, it's a real thing that the ARMY and everything Uses In REAL LIFE.

    96. Jöran Jansen

      Nooooo, you outsmarted VG twice!

    97. Riley C

      Kinda stupid how they said it was too op to give twitch 2 regular drones with her drone gadget but this guy has 4 drones as a gadget and he still gets 2 regular drones like bruh

      1. Riley C

        @What Is My Name they can’t be made i to to sentries or drone the whole floor but you can clear a room with them. Not only that they jump whereas twitch doesn’t get that luxury.

      2. What Is My Name

        His drones only last for 10 seconds they can't be used as scouting devices. After the 10 seconds they explode automatically

    98. TheToiletTaster_

      You get a drone too. nah this man is mad

    99. ap3x lambo

      1:46 bruh.

    100. Lucca Venturini

      Does he have sights or r u just weird and wanted to use holo?